UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Львівські ЦНАПи працюють у зміненому форматі 

Кількість відвідувачів суттєво знизилася, тож мерія поки залишає роботу великих підрозділів у місті 
 

Журналіст відділу новин
Львівські ЦНАПи працюють у зміненому фор…
Фото: ЛМР

Центри надання адміністративних послуг Львова працюють у дещо зміненому форматі. Оскільки доступ до державних реєстрів наразі закритий, то міська рада надає лише ті документи, які є у віданні мерії. Тож відвідувачам рекомендують перед візитом телефонувати у службу підтримки ЦНАП за номером телефону: (032) 297-57-95, аби дізнатися, чи надають потрібну послугу та як її можна замовити. Про це пише пресслужба Львівської міської ради, передає Depo.Львів.  

Центри надання адміністративних послуг надають, здебільшого, послуги міської ради. Отримати їх можна буде у великих ЦНАПах у місті Львові.  
"Кількість відвідувачів суттєво знизилася з початком війни, тож ми прийняли рішення закрити невеликі підрозділи за межами Львова і залишити роботу великих підрозділів на проспекті Червоної Калини, 72-А, вулицях  Виговського, 32, Чупринки, 85, Левицького, 67, Хвильового, 14-А, Шевченка, 374", - зазначає директорка департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради Валентина Бартошик. 

За її словами, наразі можливими є видача копій документів, надання дозволу на приєднання житлового приміщення, укладення договору найму, встановлення опіки та піклування, видача довідок про місце проживання, реєстрація колективних договорів, погодження зовнішньої реклами, реєстрація пасіки, виготовлення технічних умов. Також доступні послуги управління охорони історичного середовища: укладення охоронного договору, різні погодження і висновки. 

"Але недоступна велика кількість послуг щодо земельних питань, питань управління архітектури – витяги, паспорт упорядження фасадів, оформлення будівельного паспорта. Звісно, люди можуть звертатися, документи будуть опрацьовані, але прийняття рішень і видача послуг є неможливими. Не працюють реєстри міграційної служби, де оформлялися паспорти; реєстри міністерства юстиції, завдяки яким ми реєстрували бізнес, ФОПів, юридичних осіб, громадські організації, благодійні фонди тощо. Також не працює реєстр нерухомості, де можна було зареєструвати майно чи вчинити якісь правочини з майном. Не працює реєстр щодо кадастрових питань, містобудівної діяльності. Також призупинив роботу департамент екології обласної адміністрації", - пояснює Валентина Бартошик. 

Також на час воєнного стану можна продовжити термін дії попередніх закордонних паспортів та вклеїти фото дитини віком до 16 років у паспорт одного з батьків. Для цього потрібно звернутися у державну міграційну службу. Попередньо потрібно записатися за номером Гарячої лінії – 0 800 308 877. Але виготовити новий паспорт наразі неможливо, зважаючи на те, що в Україні закритий доступ до державного реєстру.

Нагадаємо, ракети, випущені по Яворівському полігону, забрали життя вже 35 людей. Понад сотня людей – поранені.

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme