UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Львівські чоловіки віддають перевагу велосипедам

У Львові 90% велосипедистів – чоловіки: підрахунок велосипедистів у місті

У межах Європейського тижня мобільності ЛКП "Львівавтодор" спільно з ГО "Львівська асоціація велосипедистів" 14 вересня проводили підрахунок велосипедистів у місті. Для такого підрахунку було визначено 85 основних локацій на вуличній мережі міста (див. схему). Здебільшого це місця, де перетинаються основні магістральні вулиці. У дослідженні брали участь працівники ЛКП "Львівавтодор", ЛКП "Інститут просторового розвитку", представники ГО "Львівська асоціація велосипедистів", волонтери, які зголосилися на такі дослідження, а також студенти Львівського автомобільно-дорожнього коледжу Національного університету "Львівська політехніка".

Підрахунок проводився у ранковий та вечірній час відповідно з 8:00 до 10:00 та з 17:00 до 19:00. Крім напрямків руху, учасники фіксували стать велосипедиста, наявність у нього шолома та орієнтовний вік, який був поділений на такі вікові групи: 12 - 20 років; 21 - 35 років; 36 - 60 років; понад 60.

Результати підрахунку показують, що у велосипедних потоках домінують чоловіки (90,0% у ранковий пік та 90,8% у вечірній пік), жінки становлять лише 10 та 9,2 % у відповідні періоди. Найохочіше велосипедом користуються мешканці у віці 21-35 років, що становить 64,6% від загальної кількості, далі вікова група 12-20 років – 19,0%, вікова група 36-60 років – 13,9 % та понад 60 років – 2,5%.

Встановлено, що велосипедисти, які їхали в шоломі складають 26,9% (без шолома – 73,1%). В той же час наявність шолома серед жінок порівняно з чоловіками є більшою і становить 35,7% (без шолома – 64,3%).

Найбільшу кількість велосипедистів зафіксовано на таких перехрестях:

вул. В.Великого – вул. Кульпарківська – вул. Виговського;

вул. Бандери – вул. Героїв УПА;

вул. Сахарова - вул. Вітовського - вул. Героїв Майдану - вул. Коперника - вул. Левицького;

вул. Червоної Калини - вул. Сихівська;

просп. Чорновола - вул. Під Дубом;

просп. Чорновола - вул. Липиського;

вул. Хмельницького - вул. Грінченка;

просп. Чорновола - вул. Городоцька - просп. Свободи;

просп. Свободи-вул.Гнатюка;

вул. Липинського - вул. Промислова.

Через наведені перехрестя проїхали більше 100-150 велосипедистів в один з пікових періодів. Найбільша кількість велосипедистів, а саме 201, зафіксовано у вечірній пік на перехресті просп. Чорновола - вул. Липинського.

Також зафіксовано, що в період з 9:00 до 10:00 кількість велосипедистів на 36,9% є менше ніж з 8:00 до 9:00, а в період з 17:00 до 18:00 є більше на 14,7% ніж з 18:00 до 19:00. Якщо порівнювати обидва періоди, то у вечірній пік прихильників їзди на велосипеді є на 16% більше ніж у ранковий пік.

На основі цих результатів підрахунку та транспортної моделі міста (база даних про поїздки-переміщення у вуличному просторі міста), визначено частку поїздок на велосипедах від загальної кількості поїздок-переміщень у місті (авто, громадський транспорт, рух пішки). Отож, станом на вересень 2017 рік вона становить 1,307%. У 2009 при відсутності вело інфраструктури ця частка становила 0,3 %.

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme