Львів'яни частіше набирають 112

На "Гарячу лінію області" звернулись за місяць більше 8 тисяч разів

Як повідомляє Depo.Львів протягом серпня служба 112 опрацювала більше 13 тисяч звернень мешканців Львівської області.

З цієї кількості по 120 звернень скерували на екстрені служби 101 та 104, майже 3 тисячі звернень - на 102 і більше 8 тисяч - на "Гарячу лінію області".

На "Гарячу лінію області" громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, ремонту доріг, комунального господарства,благоустрою.

Із зареєстрованих звернень за місяць більше 7 тисячам заявникам надано відповіді, ще майже сім сотень звернень перебуває на розгляді.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Львів