UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Львів'яни активно скаржаться на електропостачання і транспорт

З початку року "Гаряча лінія" Львова прийняла майже 21 тис звернень від мешканців

Як повідомили Depo.Львів у відділі "Гаряча лінія міста", впродовж січня – березня 2018 року в кол-центр надійшло 20 977 звернень від мешканців. Найбільше звернень було зареєстровано через аварійні ситуації із системою електропостачання у житловому будинку – 2081 звернення (9,9% від загальної кількості). Також львів'яни часто скаржились на порушення графіку руху громадського транспорту – 991 звернення (4,7%) та відсутність подачі холодної води у житловий будинок – 905 звернень (4,3%).

За цей період мешканці також часто звертались на "Гарячу лінію" через несправність ліфтів (895 звернень, що 4,3% від загальної кількості), відсутність опалення (810 звернень, що 3,9% від загальної кількості), порушення правил перевезення громадським транспортом (787 звернень, що 3,8% від загальної кількості).

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Львів

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"