ТОП-5 петицій Львова: Містянам треба контроль за собаками, пасажирами і депутатами

Із впровадженням сервісу електронних петицій, львівські активісти не стримуються у фантазіях зробити місто кращим

Журналіст регіональної редакції Depo.Львів
ТОП-5 петицій Львова: Містянам треба кон…

Із впровадженням сервісу електронних петицій, львівські активісти не стримуються у фантазіях зробити місто кращим. Depo.Львів зібрав найпопулярніші з початку осені електронні петиції, запропоновані містянами на розгляд міській владі.

Кондиціонери у трамваях

Активіст Назар Білецький просить запровадити обов'язкове вмикання кондиціонерів в трамваях "Електрон". Відповідна петиція зареєстрована на сайті Львівської міськради.

За словами активіста, комфорт поїздок в громадському транспорті Львова лишається на неприйнятному рівні. Три літні місяці, знемагаючи від спеки, львів'яни просили обладнати громадський транспорт Львова кондиціонерами. Чиновники Садового їх почули і навіть вмонтували два кондиціонери у трамваях "Електрон". Але ж прохання увімкнути їх не було...

"Дуже дивно, що в спеку 30 і більше градусів водії зовсім не вмикають їх або вмикають лише на певний проміжок часу", - обурився у тексті петиції Білецький.

На його думку, слід провести інструктаж серед водіїв львівських трамваїв і зробити ввімкнення кондиціонування повітря обов'язковим.

Зважаючи на те, що на збір підписів під петицією виділено 60 днів, можливість їздити у львівських трамваях з включеними кондиціонерами має з'явитися під кінець осені - у час, коли пасажири почнуть нарікати на холод.

Або квіти, або депутати

Звільнити тротуар на Шота Руставелі від квітів, або ж звільнити Львів від посадовців, які неспроможні навести лад. Ще одне прохання, залишене львівськими активістами у переліку петицій.

Тротуар, зупинка транспорту та пішохідний перехід на вулиці Шота Руставелі між вулицями Волоською та Франка вздовж ринку захаращений відрами з квітами, які виставляють продавці, а також підставками під парасольки, що закривають квіти від дощу.

"І без того вузький тротуар звужується вдвічі, що робить це місце недоступним для маломобільних груп (людей з інвалідністю на візках, людей з дитячими візками, незрячих) та погано прохідним для пішоходів. На просторі завширшки близько метра товчуться пасажири, пішоходи та покупці, що зупиняються перед відрами з квітами", - обурився Олександр Довженко у тексті петиції.

Люди, що чекають транспорт на зупинці, змушені виходити на проїжджу частину, ризикуючи життям і здоров'ям.

За словами автора петиції, раніше фасад ринку був реконструйований, і в ньому облаштували зручні крамниці для квіткарів, які мали звільнити простір для пішоходів, однак прохід так і не звільнили. Численні скарги мешканців міста на незручності, викликані торгівлею на тротуарі, не дають результатів.

"Нас дивує неспроможність органів місцевого самоврядування примусити десяток людей дотримуватись законів і правил. Якщо влада безсила у розв'язанні таких елементарних проблем, можливо, на відповідальних посадах не ті люди?", - обурився Довженко у тексті петиції.

Якщо собака, то тільки в наморднику

Впровадити у Львові штрафи за вигул собак без намордників запропонував Віталій Маковяк. За словами містянина, штрафи за вигул великих собак без намордників мають складати від 10 тис. грн, аби безвідповідальний власник, хоч раз сплативши таку суму, більше не мав бажання водити свого улюбленця тротуаром.

"Це вже ні в які рамки не лізе. Контроль за такими власниками не завадив би", - вважає активіст.

Розблокувати вулицю Стару

Львів'янин Сергій Івах у рубриці "Транспорт та дороги" звернувся до Садового і компанії з вимогою розблокувати вулицю Стару, перекриту "тимчасовим" ринком "Добробут".

За його словами, "тимчасовий" ринок "Добробут" самовільно захопив проїзну частину вулиці Старої (біля будинків № 1, 3), чим унеможливлює проїзд не тільки мешканцям прилеглих будинків, але й пожежних машин і "швидких" до сусідніх будинків. Дорога заблокована огорожею та шлагбаумами у вигляді металевих труб.

"Інтереси бізнесу не можуть бути вищими за права мешканців. Вимагаємо від влади узяти ситуацію під контроль та звільнити проїзну та пішохідну частини вулиці Старої біля тимчасового ринку", - зауважив автор петиції.

На думку активіста, "тимчасовий" ринок "Добробут" порушує права кожного мешканця Львова.

Контроль за маршрутками

Не дають спокійно жити львів'янам і маршрутки. Хоча перевізники і підняли вартість проїзду, аргументуючи це підвищенням якості обслуговування у транспорті, але рівень обслуговування лишився на тому ж рівні. Маршрутки їздять переповнені, водії квитків не дають і слів до пасажирів не обирають. Мешканець Олександр Воронін, обурений безладом у львівських маршрутках, звернувся до Львівської міськради з проханням проконтролювати пасажиропоток у маршрутних таксі.

Активіст також запропонував депутатам міськради попрацювати над можливістю придбання квитків на маршрутні таксі у місцях продажу преси, а також над можливістю отримання "нульового" квитка у випадку пільгового проїзду за умов пред'явлення відповідних документів.

"Такі прості кроки дозволять офіційно сплачувати проїзд, принесуть прибуток у міську скарбницю, а також допоможуть отримати статистику щодо пільгових категорій", - переконаний автор петиції.

За півтора роки існування сервісу на сайті Львівської міськради, мрійників, які фантазували про повітряне метро у Львові, оподаткування жебраків, екзамени для Садового і поліграфи для місцевих депутатів, суттєво поменшало. Львів'яни занепокоєні численними інфраструктурними проблемами міста і неспроможністю міської влади їх вирішити. У своїх проханнях до львівських депутатів і їхнього шефа активісти з їхніми проханнями стали категоричними: або наведіть у місті лад, або звільніть місто від себе.

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme