Карантин завершився: сервісний центр "Львівводоканалу" відновив роботу у звичному режимі
З 16 березня сервісний центр ЛМКП "Львівводоканал" працював дистанційно
Як повідомили у ЛМКП "Львівводоканал", сервісний центр підприємства відновив роботу у звичному режимі. Про це пише Depo.Львів.
"Ми знову відкрили двері нашого сервісного центру. Але оскільки ми піклуємося про здоров'я наших споживачів та працівників, то працюватимемо в умовах певних карантинних обмежень, А саме:
- на вході до сервісного центру відвідувачам мірятимуть температуру;
- вхід лише у захисних масках;
- між відвідувачами має бути дотримана дистанція.
Працюємо з 08.00 до 17.00 год", — повідомили у ЛМКП "Львівводоканал".
Нагадаємо, з 16 березня сервісний центр ЛМКП "Львівводоканал" працював дистанційно, у зв’язку з карантином.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Львів