UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Карантин завершився: сервісний центр "Львівводоканалу" відновив роботу у звичному режимі

З 16 березня сервісний центр ЛМКП "Львівводоканал" працював дистанційно

Як повідомили у ЛМКП "Львівводоканал", сервісний центр підприємства відновив роботу у звичному режимі. Про це пише Depo.Львів.

"Ми знову відкрили двері нашого сервісного центру. Але оскільки ми піклуємося про здоров'я наших споживачів та працівників, то працюватимемо в умовах певних карантинних обмежень, А саме:

  • на вході до сервісного центру відвідувачам мірятимуть температуру;
  • вхід лише у захисних масках;
  • між відвідувачами має бути дотримана дистанція.

Працюємо з 08.00 до 17.00 год", — повідомили у ЛМКП "Львівводоканал".

Нагадаємо, з 16 березня сервісний центр ЛМКП "Львівводоканал" працював дистанційно, у зв’язку з карантином.

 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Львів

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"