UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

"Освоєний" ринок: Чому вулицями Львова і надалі їздитимуть жовті маршрутки-розвалюхи

У Садового оголосили конкурс на визначення нових перевізників на маршрутах міста, проте якісних змін у міському транспорті чекати не доводиться

"Освоєний" ринок: Чому вулицями Львова і…

Львівська міська рада нарешті оголосила конкурс з визначення автомобільного перевізника на міських автобусних маршрутах загального користування. Пропозиції до конкурсу перевізники можуть подавати до 14 вересня.

"Збираємо пропозиції від перевізників до 14 вересня, і до 3 жовтня плануємо визначити переможців, - розповів заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР Андрій Білий. – Після цього буде ще 10 днів на оскарження результатів. Тому, приблизно на 10−15 жовтня мали б вийти на підписання договорів. Тимчасові угоди з перевізниками у нас укладені до 15 жовтня. Отож маємо достатньо часу, щоб провести конкурс і укласти угоди на перевезення".

Від конкурсу в мерії чекають "покращення якості перевезення". І запевняють, що в умовах договору будуть передбачені штрафні санкції за невиконання рейсів, за неприбраний і непомитий автобус – тобто за санітарний стан машини, за порушення правил дорожнього руху. Також, за словами Білого, умовами конкурсу буде передбачено обов'язкове оновлення рухомого складу автомобільного парку до 35% до кінця 2019 року і від 50% з 1 січня 2020 року. Крім того, у перевізника-претендента на кожному маршруті має бути не менше одного автобуса, пристосованого для перевезення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.

Проте уже зараз закрадаються сумніви щодо результатів цього конкурсу і того, чи відчують львів'яни хоч якісь якісні зміни у міських маршрутках. Хоча б тому, що у місті вже роками не з'являється нових перевізників, тобто ринок давно "освоєно", а старі оператори не закуповують нового рухомого складу. Вочевидь, мають місце і побоювання "приватників", що мерія у будь-який момент може "викинути" їх з ринку. Тож з цих причин, а також через вартість автобусів оператори уже кілька років не оновлюють рухомий склад. Взагалі. Містом курсують "жовті автобуси", які мають уже більше десяти років "стажу", і про їхній якісний стан годі й говорити.

Зауважимо, у мерії ще з січня розповідають, що цьогоріч місто отримає 150 нових автобусів. Разом з тим, вже майже вересень, а але жодного поповнення досі нема. "Злі язики" кажуть, що у договорі лізингу далеко не усе ідеально, тож новеньких автобусів комунальний міський перевізник може й не побачити. Що ж стосується нового конкурсу, то, вочевидь, навіть після проведення конкурсу на вулиці міста виїдуть ті самі автобуси, які їздять і сьогодні. А у Садового знову розповідатимуть, що їм хтось чи щось заважає. Втім, до кінця року лишилося не так багато часу, тож хто правий, скоро буде видно.

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme