Прірва Садового: Чому мер провалиться із підрахунком пасажирів маршруток

Ситуація із громадським транспортом у місті продовжує котитись у прірву

Прірва Садового: Чому мер провалиться із…

Наприкінці минулого тижня медіа Львова облетіла новина про те, що Львівська міська рада погодилась провести обстеження пасажиропотоку у міських маршрутках. Мовляв, у міськраді уже домовились про обчислення кількості пасажирів із вінницькими експертами. Проте не усе так просто, як здається.

Якщо прочитати офіційну позицію комунального перевізника, то пасажирів рахуватимуть тільки у шести маршрутках міста, і тільки у комунальних перевізників. Невідомо, які маршрути це будуть, але не виключено, що не найкращі. Тож виникають сумніви, що на виході можна буде побачити комплексну картину.

Все це – на тлі постійних проблем із громадським транспортом, який продовжує котитись у прірву. Після підвищення вартості проїзду у маршрутках ситуація з перевезеннями не покращилась, натомість збурення населення зросло ще більше. Крім того, чиновники Львівської міськради уже роками обіцяють львів'янам впровадження електронного квитка, але досі не спромоглись запустити хоча б його аналог, як це зробили у Тернополі, Мукачеві та інших українських містах. Щоправда, можна заперечити, що там запровадили не електронний квиток, а систему електронної оплати вартості проїзду. Доля правди у цьому є, виникає питання, чому не зробити хоча б цього – все ж таки, ХХІ століття на дворі.

Можливо, справа в тому, що у львівській мерії розуміють: якщо впровадити маленький проект, то на великий – комплексне впровадження електронної оплати вартості проїзду – вибити гроші буде важче. А виділяти кошти із депозитів міськради не бажають, сподіваючись на європейські гроші. Так, наприклад, у Садового освоїли 80 тисяч євро, розробляючи проект ремонту вулиці Степана Бандери. Точніше, навіть не ремонту, а скоріше бачення – як би ця вулиця мала виглядати після проведення ремонтних робіт. В результаті – конфлікт з мешканцями вулиці і скандал, який триває у місті вже пару місяців. Так само може статися і з обстеженням пасажиропотоку.

Разом з тим, у міськраді, схоже, вигадали, як продемонструвати свою роботу. І пообіцяли незабаром провести офіційні конкурси на визначення переможців із надання послуг на міському ринку пасажирських перевезень. Адже уже більше року ситуація тут висіла у повітрі через укладення тимчасових договорів, які не передбачають для перевізників жодної відповідальності.

Лишається сподіватися, що хоча б ця ініціатива місквлади буде доведена до логічного кінця і, головне, призведе до позитивних зрушень в галузі перевезень. А тим часом автобусів на вулицях міста з кожнем днем стає все менше...

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme