У вересні "Служба 112" прийняла понад 5 тисяч дзвінків

На "Гарячу лінію області" громадяни найчастіше телефонували з питань транспорту, ремонту доріг, комунального господарства

Як повідомляє Depo.Львів, упродовж вересня "Служба 112" опрацювала 5 593 звернення від мешканців Львівської області.

Із цієї кількості 235 звернень було скеровано на екстрену службу "101", 2 095 звернень – на "102", 1 056 звернень – на "103", 57 звернень – на "104", 2 150 звернень – на "Гарячу лінію області".

"На "Гарячу лінію області" громадяни найчастіше телефонували з питань транспорту, ремонту доріг, комунального господарства", - повідомив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп`яник.

Із зареєстрованих у вересні звернень на "Гарячу лінію області" – 1 881 заявнику надано відповідь, ще 269 перебуває на розгляді.

Нагадаємо, від березня минулого року мешканці Львівської області можуть отримати допомогу екстрених, комунальних служб, а також органів влади за єдиним телефонним номером 112.

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme