У січні на "Гарячу лінію міста" надійшло понад 7 тис. звернень

"Гаряча лінія міста" – міська багатоканальна телефонна служба,  зателефонувавши на яку, мешканець може отримати потрібну консультацію

Як повідомляє Depo.Львів, у кол-центр "Гаряча лінія міста" у січні надійшло 7673 телефонних звернень від мешканців міста. Це майже на 2 тис. більше, ніж за січень минулого року (5742 звернень). Найчастіше мешканці звертаються з питань житлового господарства та сміття.

"Гаряча лінія міста" – міська багатоканальна телефонна служба, зателефонувавши на яку, мешканець може отримати потрібну консультацію і швидке реагування на свої скарги, проблеми чи зауваження цілодобово і без вихідних. Кол-центр має прямий контакт зі всіма службами міста та зворотній зв'язок з мешканцями.

Більше про політичне та культурне життя Львова та області читайте на Depo.Львів

Loading...
Loading...