"Львівелектротранс": змінити не можна залишити

Директор підприємства Михайло Сидорович запропонував інноваційні зміни у роботі підприємства, проте активісти і поліція назвали їх популістичними

"Львівелектротранс": змінити не можна за…

Директор ЛКП "Львівелектротранс" зібрав засідання "круглого столу", на якому розповів про плани роботи підприємства на найближчі півроку. Неофіційно, це засідання "круглого столу" представили активістами як підсумки роботи Михайла Сидоровича за сто днів роботи. Сам Сидорович на початку засідання відзначив, що уже вивчив тонкощі роботи підприємства й напрацювати конкретний план дій на найближчий період.

На засідання "круглого столу" запросили представників громадських організацій та депутатського корпусу Львівської міської ради. Журналістів офіційно не запрошували, крім 24 каналу, який "неупереджено" висвітлює роботу підлеглих мера Львова Андрія Садового, однак Depo.Львів також вдалось побувати на цьому "звіті".

Самого Сидоровича призначили на посаду ще 31 грудня 2015 року, тож уже пройшло більше, аніж 100 днів, проте не у цьому суть.

Почав Михайло Сидорович зі звичного: "Головна проблема у роботі "Львівелектротрансу" - фінансова, відсутність грошей. Головне джерело доходу підприємства – збір коштів за реалізацію квитків, а багато львів’ян та гостей міста не хочуть платити за проїзд".

Розкритикував директор підприємства і роботу контролерів, назвавши їх неефективною. За його словами, за дуже грубими підрахунками, щороку підприємство втрачає близько 40 млн гривень через недостатню роботу контролерів.

За його словами, службу контролю "Львівелектротрансу" буде ліквідовано. Натомість залучити до контролю за "зайцями" Сидорович пропонує громадських активістів та представників поліції.

Така пропозиція викликала обговорення уже й за межами "круглого столу". Як стало відомо Depo.Львів, проти такої пропозиції уже виступили окремі депутати Львівської міської ради. 

На думку ж Сидоровича, якщо у трамвай заходитиме представник поліції з громадськими активістами та камерою, то це стимулюватиме порушників до оплати за проїзд.

Воно то може й так, але ж на кожен трамвай не вистачить ані поліції, ані громадських активістів. У профільних ГО, які були на засіданні, заявили, що готові долучитись до проведення точкових рейдів, проте не до постійного контролю за порушників.

Натомість у поліції заявили, що можуть приїжджати на виклики тільки до злісних порушників, які не тільки відмовляються платити штраф, але й порушують громадський порядок чи безпеки.

Сам ж Сидорович пропонує стимулювати порушників й штрафувати їх "більш оригінально": щоб порушник разом із штрафом зобов’язувався купити місячний абонемент на проїзд у трамваї та тролейбусі. До слова, пообіцяв, що пунктів реалізації місячних абонементів за декілька місяців суттєво побільшає.

Ідеї справді непогані, проте юридично нівельовані. Командир роти національної поліції Василь Тарнавський каже, що усі ці питання потрібно врегулювати на рівні ВР, а тоді уже приступати до їх реалізації у Львові.

"Бувають ситуації, що на 82 виклики у нас є 24 чоловіки. Може бути так, що ми будемо вирішувати питання із штрафом у трамваї, а десь станеться більш суттєвий злочин", - каже представник поліції.

Сам Сидорович відзначає, що на рівні ВР також потрібно суттєво збільшити штрафи за безквитковий проїзд. Зараз у Львові, нагадаємо, вартість проїзду становить 2 гривні, а штраф – 40 гривень. На переконання керівника "Львівелектротрансу", сума штрафу мала б бути на рівні 600-800 гривень, що, на його думку, стимулювало б до оплати за проїзд.

Ще одна новація, яку запропонував Сидорович – розмістити фотографії злісних "зайців" у самих трамваях та тролейбусах: щоб інші боялись. Проте громадські активісти кажуть, що це може бути порушенням прав людини. Та й вину потрібно довести, бажано через суд.

Також Сидорович помріяв і про підвищення вартості проїзду у трамваях та тролейбусах.

Додамо, що довіри до самого Сидоровича не так багато як у громадських активістів, так і у депутатського скликання міської ради. Представники депутатського корпусу неодноразово вимагали звільнення Сидоровича із ЛКП АТП №1, де він працював багаторічним директором. Після тиску депутатів мер Львова таки звільнив свого кума і … призначив керувати львівськими трамваями і тролейбусами замість комунальних автобусів.

А попередня каденція міської ради виявила зловживання із пальним на АТП №1, проте справа так і не була доведена до кінця не без допомоги мера Львова.

Тож чи будуть запроваджені ініційовані новації – побачимо. Depo.Львів і надалі відслідковуватиме цю тему.

Додамо, що сам Сидорович зараз є керівником профільної депутатської комісії транспорту Львівської обласної ради й батько народного депутата від "Самопомочі" Руслана Сидоровича.

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme