Как будут выглядеть старые львовские трамваи после реставрации (ВИДЕО)

Тепер у зовнішності вагона "електронівські" риси

Експериментальний вагон, який своїми силами відновили майстри "Львівелектротрансу", вже їздить вулицями Львова. Про це пише Depo.Львів з посиланням на   Захід.нет.

Та конструктори були не до кінця задоволені тим, як виглядає оновлений вагон. Мали естетичні зауваження і пасажири. Тож конструктори попрацювали над його іміджем.

Ніс трамвая – найпомітніша зміна порівняно з першою моделлю. Інженери-конструктори попрацювали над екстер’єром. Тепер у зовнішності вагона "електронівські" риси.

"Передня частина цього першого вагона, то це ми так робили, на коліні. Це була ручна робота. А тут вже пішли взаємозамінні деталі. Ми обрізали передню частину, зробили нову раму, вигнули і, відповідно, до тої рами були зроблено нове скло і нова обшивка передньої частини", – розповів головний інженер вагоноремонтних майстерень Андрій Калник.

Технічні новації будуть і всередині кабіни. Робоче місце водія комп'ютеризують.

"У нас пульт буде розширений, на якому в майбутньому будуть встановлені монітори. То не тільки в «Електроні» таке є. Ми дивилися й інші імпортні аналоги, згідно з європейськими зразками, євростандартами", – зауважив головний інженер вагоноремонтних майстерень Андрій Калник.

Аби заокруглені форми виглядали гармонійно і спереду, і позаду вагона, довелося робити нові креслення і хвостової частини старої "Татри".

"Він досить окантований з ребрами. Це третій трамвай, який ми зараз вже робимо в серію, і в цьому трамваї ми поміняли зад. Він в нас округлий. Скло буде теж округле. Він матиме більш заокруглені форми", – зазначив начальник трамвайного депо Роман Василишин.

Переробка одного такого вагона обходиться "Львівелектротрансу" в середньому у 500 тис. грн. Новий же коштує в 50 разів дорожче. У планах – довести до євростандарту не лише зовнішній вигляд трамваїв, а й узятися за технічне переоснащення застарілих електричних схем.

"Це реально ресурс. Це транспортні засоби, які можуть отримати повторне своє життя. До 10 років після такого серйозного ремонту трамвай може працювати", – запевнив директор ЛКП "Львівелектротранс" Михайло Сидорович.

До кінця року з боксів трамвайного депо на вулиці міста має виїхати ще три трамваї після реконструкції. На 2017-й плани куди більші – переробити 12-14 одиниць. Матеріалу ж є достатньо.

Все новости Львова читайте на Depo.Львов

Все новости на одном канале в Google News

Следите за новостями в Телеграм

Подписывайтесь на нашу страницу Facebook

deneme